wtorek, 17 maja 2011

70. imie dla pieska i mieszkańcy LL

w nocy sporo myślałam o piesku i nazwałam go Maki.
a teraz imiona wszystki ch mieszkańców LL jak jakiś będzie dochodił będe dopisywała do tej noci jego imie więc będzie nonstop odświeżana.


CHRISTOPHER
LAZARON
MAX
KROK
PINKY
LARA
MINI
FRELJANKA
LOTOS
FROG
PINGU
LUZER
SYLVIA
LAILA
MIRANDA
WHITE
APRIL
LONLEY
MILEY
ALEXA
FRANK
FRANCIS
BLAXY
BLAILY
SASHA
RÓŻA
WILIAM
SAMUEL
CARLA
MONTI
DARKY
TURKUS
MUCIA
SUSI
GÓWNIACZEK
ROSI
FUNIEK
DUSTY
CIACH
FLAJKA
KREDKA
CARMEL
ŚWINIANKA
PANINI
BRAZIL
MAKI
KAMA
KIEŁ
CRUMBI
SNOWFLAKE
KANADA

P.S nie zgapiać imion są tylko moje.
p
a
p
a

14 komentarzy:

  1. Skoro imiona są "tylko twoje" to po co je tu piszesz ? A poza tym te imiona są bardzo popularne -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej każdy może nazwać tak swoje lps wiec właśnie czemu je tu piszesz!?

      Usuń
  2. MOJE LPS TEŻ MAJĄ TAKIE IMIONA WIĘC ICH NIE WYMYśLIŁAś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. będę zapisywać czy ty chcesz czy nie aha i te imiona nie są twoje ja mam 20 LPS a 3 z nich mają takie imiona SUSI,RÓŻA i MINI


    PS.jesteś głupia.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 143 Lps i mam 5 imion z tych! Te imiona nie są tylko twoje. Ps. Sama zgapiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co te imiona nie są twoje pokasz na nie papiery moja Carmen się tesz z tym nie zgadza papa paulina1978

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże co za ludzie sami jesteście debilami i h u j a m i !!!! A niech sobie kopiuje itp.: jak jej się podobają..Żałośne bachory z was.. ;_; Pozdro Wika

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie z was ciołki.. ;_; sami pewnie macie z netu imiona..Jak mnie jakoś przezwiecie i ją przezwiecie.To k u r w a inaczej porzmawaimi..Co za z was za ludzie matka was nie wychowała?! że do ludzi się głupim nie nazywa..Kto przezywa to się tak nazywa..Jak będziecie dawać mój komentarz..np żal itp..To naprawdę nie macie pożadnych ripostów.A sorry takie dzidzie jak wy nie wiedza co to ripost xDD h u je !!! Zostawcoe młoda w spokoju. żenada, POZDRO KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ciebie matka nie wychowala! Takie słowa pisac?! I wiesz co?! Naprawdę..
      Żal mi ciebie babo!
      Ps. Skoro napisalas ze kto przezywa ten sam się taka nazywa to czemu nas przezywasz?!!!

      Usuń
  8. Good answer back in return of this question with firm
    arguments and describing all about that.

    Also visit my page :: idealtranscription.com/Conference-Call-Transcription-Services.php

    OdpowiedzUsuń