niedziela, 21 sierpnia 2011

111. flamingi lps.

siema! jeszcze nie pojechałam więc piszę nocie. dziś będzie o flamingach lps. mam jednego jest to ten flaming z 'futerkiem'. może uda mi się jego foty znaleźć.
a tu wszystkie flamingi:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! wiecie co na gg przysyłają takie coś -'ustaw nową skórkę' klikłam to i muszę znaleźć moją więc już kilka min. stracone T.T.
dobra zrobione. :D.
i nareszcie te flamingi.
DECO LOVE <3

i jeszcze pare zestawów:


boski dog!!!!

i moj na koniec ^
                         |
                         |
 p
a
p
a

6 komentarzy:

  1. Siemka. Tutaj BullcioManiak <3. Śliczne flamingi, ja mam dwa, tego meszkowego i tego z c.h. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna nn zapraszam na nn! i na konek www.agusialittlestpetshop.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. debilny blog lps sa dla małych dzieci ŻAL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wypchaj się. Ja też je kolekcjonuję, i co zrobisz mi coś? Mam 11 lat i co nie mogę ich zbierać tylko dlatego że ty uważasz że one są debilne. Paulinalps jest słodziusia.




      Lunalps123

      Usuń
  4. sam jesteś debilny/a a zresztą wiele osób lubi lps co mnie obchodzi że ty nie a pozatym dodajesz reputację mojemu blogowi dając tego koma. ZWALAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  5. anonimowy jest sam debilem masz rację paulinalps jestem julia pietras

    OdpowiedzUsuń